Primăria Comunei Mica județul Mureș

Anunț organizare concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice vacante de inspector, asistent din cadrul Biroului financiar-contabil

 JUDEȚUL MUREȘ

COMUNA MICA      

Nr. 7039 / 31.08.2023

 

ANUNŢ

UAT comuna Mica - judeţul Mureş, cu sediul în comuna Mica, nr. 56, judeţul Mureş, organizează în baza prevederilor art.618 alin.3 din Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, coroborate cu prevederile art.IV alin.2 lit.a) OUG nr.34/2023, concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante de inspector, clasa I, grad profesional asistent – în cadrul Biroului financiar-contabil, - ID 178040, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 de ore/săptămână.

Condiții de participare:

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 465 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, si anume:

a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;

d) are capacitate deplină de exerciţiu;

e) este apt din punct de vedere medical să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie;

f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;

g) îndeplineşte condiţiile specifice, conform fişei postului, pentru ocuparea funcţiei publice;

h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;

i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;

j) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;

k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.”.

Condiții specifice:

Studii:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
Domenii de studiu: Ştiinţe economice (Ramura de ştiinţă)
Vechimea minimă în specialitatea studiilor: 1 an
Durată timp de muncă: 8h/zi - 40h/saptamâna
Competenţe IT:
Cunoştinţe Operare, Concepte de bază ale tehnologiei informaţiei, în cadrul probei interviu, nivel mediu;

Cunoștințe Operare, Calcul tabular – MS Excel, nivel mediu, în cadrul probei interviu.

Concursul de recrutare constă în 3 probe succesive, după cum urmează: 

- selecţia dosarelor de înscriere, se va face în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor; 

- proba scrisă: 02.10.2023, orele 10.00.

- interviul: se va susține în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise.

Publicitatea concursului se va asigura începând cu data de 31.08.2023, pe site-ul Primăriei comunei Mica, județul Mureș si pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici.

Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Primariei Mica, județul Mureș, în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului, respectiv în perioada 31.08.2023 – 19.09.2023, și trebuie să conțină:

a) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3;

b) curriculum vitae, modelul comun european;

c) copia actului de identitate;

d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;

e) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;

f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;

g) cazierul judiciar;

i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţă care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.

Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Formularul de înscriere se pune la dispoziţie candidaţilor, din oficiu, prin publicarea pe pagina de internet a primăriei (www.primaria-mica.ro) în format deschis, editabil, precum și la sediul primăriei, la compartimentul relații cu publicul, în format letric.

Coordonatele de contact pentru primirea dosarelor de concurs: doamna Szantho Erika, referent, adresă e-mail mica@cjmures.ro., tel. 0265.454112, fax. 0265.454033. Adresă de corespondență: localitatea Mica nr. 56, jud. Mureș.

 

BIBLIOGRAFIA ȘI TEMATICA

pentru concursul de recrutare în vederea ocupării funcției publice vacante de inspector, clasa a I, gradul profesional asistent, Biroul financiar-contabil

1. Constituţia României, republicată
cu tematica Drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale; Administraţia publică locală.

2. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Discriminarea şi hărţuirea morală la locul de muncă; Dreptul la demnitate personală; Sancţionarea formelor de discriminare; Dispoziţii procedurale şi sancţiuni.

3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Egalitatea de şanse şi tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii; Soluţionarea sesizărilor şi reclamaţiilor privind discriminarea pe criteriul sex; Egalitatea de şanse şi de tratament în ceea ce priveşte accesul la educaţie, la sănătate, la cultură şi la informare.

4. Titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare - Completări: Partea a III-a Administraţia publică locală Partea a VII-a Răspunderea administrativă
cu tematica Statutul funcţionarilor publici, Administraţia publică locală; Răspunderea administrativă.

5. Legea nr.82/1991 a contabilităţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Organizarea şi conducerea contabilităţii

6. Legea 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Finanţele publice locale, procesul bugetar, investiţii publice locale, execuţia bugetară

7. Ordinul MFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale
cu tematica Angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa angajamentelor bugetare şi legale

 

PRIMAR

BERES Janos