Primăria Comunei Mica județul Mureș

Acte necesare pentru eliberarea acordului de funcționare/autorizației de funcționare

 

Acte necesare pentru eliberarea ACORDULUI DE FUNCȚIONARE

 

1.Cerere tip (model Anexa nr.1)

2.Documentele de constituire ca agent economic (certif.de înregistrare, statut, contract de societate sau act constitutiv, și după caz acte adiționale) – pentru persoanele juridice

3.Documentele de constituire ca agent economic ( certificat de înregistrare și rezoluția directorului Oficiului Registrului Comerțului pentru persoane fizice, întreprinderi familiale și individuale).

4.Certificat constatator de autorizare a punctului de lucru eliberat de Oficiul Registrului Comerțului.

5.Autorizații după caz de la:

- Direcția de Sănătate Publică Mureș ;

- Agenția de Protecție a Mediului Mureș;

- D.S.V.S.A Mureș;

- I.S.U. “Horea” al județului Mureș;

- Inspectoratul Teritorial de Muncă Mureș

6. Dovada proprietății asupra imobilului, precum și documentul ce atestă dreptul de folosire al spațiului unde își desfășoară activitatea agentul economic (ex.Contract de vânzare – cumpărare, titlu de proprietate, extras CF, contract de închiriere avizat de administrația financiară, contract de comodat,etc., din care să reiasă dreptul de folosință pentru desfășurarea activității a cărei autorizare se solicită).

7.Alte avize/autorizații conform legislației în vigoare în funcție de specificul activității,

8.Autorizația de construcție pentru schimbare de destinație pentru spațiile care au avut funcțiunea de locuință sau alte spații;

9.Plan de situație + releveu spațiu;

10.Act de identitate administrator/asociat;

11.Chitanța de plată a taxei legale;

12.Certificatul de atestare fiscal în care se va menționa achitarea integrală a tuturor obligațiilor fiscale către bugetul local;

13.Declarație de impunere salubritate;

14.Acordul proprietarilor imobilelor cu destinația de locuință cu care se învecinează direct spațiul supus autorizării, pentru orarul de funcționare, dacă acesta este anterior orei 08.00 și după

Ora 22.00.Acordul va fi exprimat în scris conform Anexei 3 la regulament, cu posibilitatea verificării veridicității semnăturilor declaranților.

 

 

 

 

 

Acte necesare pentru eliberarea AUTORIZAȚIEI DE FUNCȚIONARE PENTRU ACTIVITĂȚI DE ALIMENTAȚIE PUBLICĂ,ALTE ACTIVITĂȚI RECREATIVE ȘI DISTRACTIVE

 

1.Cerere tip (model Anexa nr.1)

2.Documentele de constituire ca agent economic (certif.de înregistrare, statut, contract de societate sau act constitutiv, și după caz acte adiționale) – pentru persoanele juridice

3.Documentele de constituire ca agent economic ( certificat de înregistrare și rezoluția directorului Oficiului Registrului Comerțului pentru persoane fizice, întreprinderi familiale și individuale).

4.Certificat constatator de autorizare a punctului de lucru eliberat de Oficiul Registrului Comerțului.

5.Autorizații după caz de la:

- Direcția de Sănătate Publică Mureș ;

- Agenția de Protecție a Mediului Mureș;

- D.S.V.S.A Mureș;

- I.S.U. “Horea” al județului Mureș;

- Inspectoratul Teritorial de Muncă Mureș

6. Dovada proprietății asupra imobilului, precum și documentul ce atestă dreptul de folosire al spațiului unde își desfășoară activitatea agentul economic (ex.Contract de vânzare – cumpărare, titlu de proprietate, extras CF, contract de închiriere avizat de administrația financiară, contract de comodat,etc., din care să reiasă dreptul de folosință pentru desfășurarea activității a cărei autorizare se solicită).

7.Alte avize/autorizații conform legislației în vigoare în funcție de specificul activității,

8.Autorizația de construcție pentru schimbare de destinație pentru spațiile care au avut funcțiunea de locuință sau alte spații;

9.Plan de situație + releveu spațiu;

10.Act de identitate administrator/asociat;

11.Chitanța de plată a taxei legale;

12.Certificatul de atestare fiscal în care se va menționa achitarea integrală a tuturor obligațiilor fiscale către bugetul local;

13.Declarație de impunere salubritate;

14.Declarația privind suprafața utilă a unității în care se desfășoară activitatea de alimetație publică;

15. Acordul proprietarilor imobilelor cu destinația de locuință cu care se învecinează direct spațiul supus autorizării, pentru orarul de funcționare, dacă acesta este anterior orei 08.00 și după

Ora 22.00.Acordul va fi exprimat în scris conform Anexei 3 la regulament, cu posibilitatea verificării veridicității semnăturilor declaranților.